თანხის დაბრუნების პოლიტიკა

ბოლო განახლება: 18.08.2025

მადლობა, რომ სარგებლობთ ჩვენი სერვისით. ჩვენი მიზანია, რომ ყველა მომხმარებელი იყოს კმაყოფილი, თუმცა არსებობს გარკვეული შემთხვევები, როდესაც თანხის დაბრუნება შესაძლებელია.


1. დაბრუნების საერთო წესები

2. გადახდილი თანხის დაბრუნების ვადები

3. გამოუყენებელი ბალანსი

4. როგორ უნდა მოითხოვოთ თანხის დაბრუნება

თანხის დაბრუნების მოთხოვნა უნდა გაიგზავნოს ელ.ფოსტაზე: info@gline.ge, სადაც მითითებული უნდა იყოს:

5. კომპანიის უფლება


დამატებითი კითხვებისთვის:

ვებგვერდი: www.gline.ge

ელ. ფოსტა: info@gline.ge

ტელეფონი: +995 595 57 00 77

მისამართი: ალ. ყაზბეგის 24